Меню
Адміністрація закладу

 

Очолює роботу колективу завідувач -

Бондар Інга Володимирівна.


Досвідчений педагог, має звання «вихователь - методист». Уміло здійснює керівництво виховною, освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного закладу. Творчо і професійно організовує педагогічний процес та методичну роботу з педагогами, забезпечує матеріально-технічну базу та сприятливі умови для навчально-виховного процесу. 

В своїй роботі використовує новітні сучасні технології управління, постійно дбає про створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, розвитку ціннісного ставлення до людей, самої себе, природи, культури, світу.

Ця творча, енергійна, комунікабельна, добра, мудра, жінка, відповідальний керівник, з високими організаторськими здібностями зуміла перетворити садок у привітну та привабливу оселю для малюків з її доброзичливим колективом однодумців.

ЇЇ педагогічне кредо:
«Любити дитину всякою: талановитою чи не дуже, веселою чи сумною, спокійною чи непосидючою... Спілкуватися з нею, навчати й радіти, бо дитина - це свято, яке триває доти, поки ти є разом із нею».

На запитання: «Чому Ви обрали професію педагога?», Інга Володимирівна відповіла:
-
Хіба могла я обрати іншу професію? Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до садочка, - я щаслива. Увесь час пам'ятаю, що повинна бути для підлеглих, батьків зразком у всьому. І тому оволоділа комп'ютером, постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко. Та завжди надихає моя власна сім'я, донечка - сонечко, друзі,. Постійно відчуваю підтримку й взаєморозуміння свого колективу. А це так важливо!

- Якими ж рисами характеру має володіти педагог дошкільного закладу?
-
Я вважаю, що людина, яка обрала професію вихователя дитячого садка наділена такими особистими рисами характеру: чесність і охайність, лагідність і рішучість, справедливість і принциповість, розвинутий естетичний смак і творче мислення. Знає вікові та психологічні особливості дітей, відповідно до сучасних умов організовує навчальну та ігрову діяльність вихованців.

В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор - у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Ми ж намагаємось, щоб наші дітки з почуттям вдячності згадували наш садочок, тому що від нашої самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу.

- Що являється символом, основою світогляду, очолюваного Вами колективу?
-
Педагогічний колектив живе і працює за творчим кредо: "Працюємо з усіма і окремо з кожним".
-
Прагнемо: щоб наш садочок став острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб його випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу: розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі.