Меню
Педагогічний колектив


Доля кожного малюка залежить від того, хто його виховує, хто є першим наставником, педагогом. Тому наш колектив розуміє, що кожна дитина як особистість потребує особливої уваги, теплоти, професійної турботи. 

Історія цієї професії дуже давня, але досі залишається новою та незвіданою. Про вихователів дитячого садка слід вести окрему розмову, бо вони першими прокладають дитині шляхи до знань, добра, краси. віри, надії та любові.
Чим можна виміряти педагогічну майстерність вихователя? Може кількістю вихованців, які, ставши справжніми людьми, несуть по світу добро сердець і красу від щедрої любові своєї виховательки? Дитячий садок - це той світ, в якому дитина живе у найважливіший період для свого розвитку і від того, як вона тут живе, залежить не тільки її майбутнє, але й майбутнє родини і всієї країни. Якщо дитина живе з похвалою, вона вчиться захоплюватись, якщо дитина живе з честю, вона вчиться справедливості. Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити. Якщо дитина живе дружбою, вона вчиться знаходити у світі любов.
Створити такий світ можуть тільки справжні майстри. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

Педагогічний колектив нашого закладу, складають працівники різних поколінь, різних педагогічних шкіл, поглядів, життєвих доль, та об'єднує усіх єдине - любов до дитини. 

 

 

Таким є колектив однодумців нашого дошкільного закладу:

 

Вихователь - методист -  Ігнатенко Олена Володимирівна

Дата народження: 10. 07.1972р.
Освіта: вища (ВДПІ ім. Коцюбинського), середня спеціальна (Вінницький гуманітарно - педагогічний коледж)
Спеціальність за освітою: викладання в початкових класах, вихователь дітей дошкільного віку.
Посада: вихователь - методист
Стаж роботи: 15 років
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст першої категорії»
Нагороди: почесна грамота Виконавчого комітету ВМР, грамоти Виконавчого комітету ВМР, грамоти Департаменту освіти ВМР.

Весь свій творчий потенціал спрямовує на вдосконалення змістовності методичної роботи, яка є джерелом творчого і професійного росту педагогів, що в свою чергу позитивно впливає на розвиток особистості кожної дитини.

 Життєве кредо: «Всі перемоги починаються з перемоги над собою».
Учитись важко,
А учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти.
Як людям віддаси
Усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.

Педагогічне кредо: «Сильним, досвідченим стає педагог, який вміє аналізувати свою працю».

«Професіоналізм приходить з досвідом і залежить від особистих здібностей, інтересу до справи, прагнення до постійного пізнання ...»
Як в імені людини спочатку закладено якесь значення, так і в назві професії. Саме в слові «методист», в кожній букві - напрямок, зміст, суть нашої роботи:

Місіонер - повинен переконати іншого повірити в те, у що вірить сам, вміти захопити, повести за собою.

Елітарний - Основне бажання - зробити так, щоб весь колектив мислив в єдиному пориві, був націлений на роботу.

Творець - постійно знаходиться у творчому пошуку .

Організатор - створення раціональної структури закладу, яка спрямована на забезпечення якості освітнього процесу.

Дипломат. Не можна ефективно керувати людьми, якщо ти не вмієш знаходити підхід до людини, якщо не здатний на компроміс. Ми повинні намагатися керувати своїми почуттями, переживаннями і поведінкою, вміти поважати оточуючих. Як дипломати, ми не маємо права на грубість і роздратування, на неувагу і нерішучість. Ми повинні бути мудрими, гнучкими і високопрофесійними.

вИнахідник - новатор, джерело ідей, інформації.

Стратег. Повинен володіти мистецтвом планування керівництва , заснованого на правильних і далекосяжних прогнозах.

Тактик - у нашій роботі необхідна розробка прийомів, способів досягнення поставленої мети.

Вихователь - методист - це стратег і тактик освітньо-виховного процесу .

Методична робота в дошкільному навчальному закладі - це постійне підвищення педагогічної майстерності вихователів і педагогічного колективу, розвиток їх творчого потенціалу, що значною мірою сприяє зростанню освіченості й вихованості дітей.

 

   

Вчитель - логопед - Куркова Олена Олексіївна

Дата народження: 28.08.1970
Освіта: вища, педагогічна.
1991 рік - закінчила Вінницький державний педагогічний університет,
Факультет підготовки вчителів початкових класів.
Фах - Учитель початкових класів.
2011 рік - закінчила Кам'янець-Подільський державний університет
Факультет Дефектологія. Логопедія. Спеціальна психологія.
Фах - Логопед. Спеціальний психолог дошкільних та шкільних закладів.
Нагороджена грамотою Міського відділу освіти.
Стаж роботи: 15 років

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»

   Життєве кредо:
    Візьми промінь світла
    І спрямуй його туди,
    Де панує темрява...
    Візьми усмішку
     І подаруй її тому,
Хто так її потребує.
Візьми доброту
І яви її тому, хто сам
Не вміє віддавати.
Візьми віру
І віддай кожному,
Хто не має її.
Візьми любов
і неси її всьому світові.

        Педагогічне кредо: «Єдність - у меті, свобода - у творчості, всьому - любов!»

     Тема досвіду: «ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОГО ЕТИКЕТУ ЯК СКЛАДОВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА»
    Цінністю досвіду є запропонована та впроваджена в практику роботи з дітьми система роботи по формуванню у дошкільників культури   мовленнєвого етикету.
Перевагою досвіду є можливість творчого використання методичного та дидактичного матеріалу педагогами дошкільного закладу, а саме: перспективного планування, добірки художнього слова, дидактичних ігор, конспектів занять та бесід, мовленнєвих ситуацій.
Пропоновані конспекти інтегрованих занять, проблемно-ігрові ситуації, абетка гарних слів, мовних зворотів, методика використання фольклорних форм у корекційній роботі,дидактичні ігри допоможуть вихователям організувати ефективну роботу щодо формування стійких навичок мовленнєвого етикету.
У досвіді надаються методичні рекомендації щодо організації індивідуальної роботи з дітьми в корекційні години в дошкільному закладі та творчі завдання для батьків (а саме: мовні ігри вдома).

  

 Музичний керівник  - Журавльова Яна Анатоліївна

Дата народження: 14.06.1987р.
Освіта: вища (ЛНУ ім.Т.Г.Шевченко)
Фах: викладач музичного мистецтва
Посада: музичний керівник
Стаж роботи: 10р.
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст ІІ категорії"

Педагогічне кредо: «Кожна дитина - це багатогранний діамант , який обов'язково заграє усіма барвами веселки коли потрапить до рук майстра»

 

 

Музичний керівник - Туз Діана Ростіславівна

Дата народження: 12.01.1997 р.

Освіта: середня - спеціальна (ХМУ ім. Заремби)
Фах: викладач музичного мистецтва

Посада: музичний керівник
Стаж роботи: 22роки
Кваліфікаційна категорія: 7т.р.

Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!»

 

 

 

 

 

 

 

Педагоги:

 

Бондарчук Тетяна Петрівна, 

 Дата народження: 24.06.1979р.
Освіта:вища УДПУ ім. П.Тичини
Фах: вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільної освіти, практичний психолог в закладах освіти
Посада: вихователь
Стаж роботи: 10років

Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст першої категорії"

Нагороди (грамоти, знаки, значки, звання): грамота ДОВМР

 

 

 

 

 

 

                                                         

Шлінчук Світлана Миколаївна 

Дата народження: 16.07.1969р.
Освіта: вища, ВДПІ

Фах: вчитель російської мови і літератури
Посада: вихователь
Стаж роботи: 20 років
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст"
Нагороди: Грамота Департаменту освіти Вінницької міської ради
           Педагогічне кредо: «Якщо хочеш жити для себе - живи для інших» (Сенека)

            Тема досвіду: Формування емоційного досвіду дошкільника засобами казки

Обираючи дану методику, вихователь виходила з того, що казка - самий «дитячий» метод психології і один з найдавніших, адже наші давні пращури, займаючись вихованням дітей, не поспішали карати дитину, а розповідали їй казку, з якої ставав ясним сенс вчинку.
Використовуючи елементи технології Л.Б. Фесюкової «Виховання казкою», дає можливість педагогу виховувати у дітей норми морально-етичної поведінки. У малят сформовані вміння давати оцінку вчинкам персонажів казок, розмірковувати, як можна змінити їхні негативні риси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балинська Ірина Андріївна 

Дата народження: 22.09.1988р.
Освіта: середня спеціальна,Вінницький гуманітарно - педагогічний коледж;

Фах: Вихователь дітей дошкільного віку, сімейний вихователь.
Посада: Вихователь, заступник голови профспілкового комітету ДНЗ.
Стаж роботи: 9 років.
Кваліфікаційна категорія: 8 тарифний розряд.
Життєве кредо:" Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cулима Світлана Миколаївна

Дата народження: 4 березня 1972 рік
Освіта: середня спеціальна, Вінницьке педагогічне училище
Фах: вихователь в дошкільних закладах
Посада: вихователь
Стаж роботи: 25 років

Кваліфікаційна категорія: 9 тарифний розряд, педагогічне звання "вихователь - методист"
Нагороди:
• Подяка від адміністрації ДНЗ №9 (2007 р) за сумлінну працю
• Почесна грамота від адміністрації та профспілкового комітету ДНЗ №9 за високий професіоналізм (5. 10. 2007 р)
• Грамота від адміністрації та профспілкового комітету ДНЗ №9 за активну участь у підготовці та проведенні міського конкурсу «Маленька Фея - 2008 р»
• Грамота від адміністрації та профспілкового комітету ДНЗ №9 за значний внесок в зміцнення матеріально - технічної бази групи по підготовці до роботи 2008 - 2009 н. р.
• Нагорода в конкурсі «Родовід освітянських талантів 2011 р».
• Грамоти від Департаменту Освіти

Керівник гуртка "Пензликова майстерня"

Життєве кредо: «Двері мудрості ніколи не замкнені»

Тема досвіду: «Нетрадиційні методи зображення предметів оточуючої дійсності»

Актуальність теми: Надає широкі можливості продуктивної діяльності, якою можна зацікавити дітей, щоб заповнимти їх вільний час цікавою змістовною справою, розвивати прагнення до прекрасного, виховувавти смак і повагу до народних традицій. Використовується безпечний, натуральний матеріал, з яким діти працюють творчо, без шкоди для свого здоров'я. Внесення нового у методику навчання та виховання, забеспечує більш високий рівень самостійності дошкільників для реалізації ними творчих задумів.

 

 

Гаврилець Людмила Михайлівна 

Дата народження: 14.08.1984р.
Освіта: вища, ВДПУ ім.. М. Коцюбинського; середня спеціальна ВОКГ-ПК.
Фах: вчитель початкових класів та вчитель музики у початкових класах; вихователь дітей дошкільного віку.
Посада: вихователь.
Стаж роботи: 10 років.
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст другої категорії".
 

Керівник гурка "Талановиті пальчики"

Життєве кредо: «Позитив - рушійна сила спілкування, навчання, творення, любові до життя... »

Тема досвіду: Розвиток креативності у дошкільників засобами творчої діяльності.
Дбаючи про розвиток художніх здібностей, вихователь формує вміння створювати багатофігурні сюжетні композиції, розміщуючи їх на аркуші паперу ближче та далі; самостійно знаходити прийоми зображення при інтеграції видів образотворчої діяльності; залучає до основ рукоділля, навчає створювати оригінальні роботи з штучних та природних матеріалів; сприяє вихованню стійкості інтересу до певних видів художньої діяльності, розвитку творчої спрямованості.
Педагог ознайомлює дошкільників з різними видами та жанрами образотворчого мистецтва: живописом, графікою, декоративно-прикладним мистецтвом тощо. Підсилюємо емоційні враження сприйняття художніх образів відповідним поетичним супроводом, казками, приказками та ін., що сприяють розумінню явищ навколишнього життя, ціннісного ставлення до них; розвивають чутливість до гармонії кольору та уяви, до виразності лінії, форми.
Залучаючи дитину до творчості педагог навчає її бачити, відчувати, милуватися та захоплюватися чарівним світом мистецтва, розвиває інтерес до українського народного мистецтва.

 

 

Калуцька Наталія Октавіанівна

Дата народження: 02.03.1964 р.
Освіта : середня спеціальна (Вінницьке педагогічне училище), вища (Вінницький державний педагогічний університет ім. Коцюбинського)
Фах: вчитель української мови та літератури, вихователь дітей дошкільного віку
Посада: вихователь
Стаж роботи: 32 років
Кваліфікаційна категорія:
„спеціаліст першої категорії",

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Каплун - Соболева Марина Юхимівна

Дата народження: 08.09.1971р.
Освіта: середня спеціальна, Вінницьке педагогічне училище,
Вища, Вінницький державний педагогічний
універсітет ім. М.Коцюбинського
Фах: вихователь дітей дошкільного віку, вчитель початкових класів
Посада: вихователь
Стаж роботи: 21 років
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст першої категорії»
Життєве кредо:
"Кожна дитина - індивідуальність.
ЇЇ треба любити, поважати
і приймати такою, яка вона є"

Тема досвіду: Вивчення національної традиції, історії та культури

У дошкільному віці у дітей формуються певні уявлення про себе як особисість. а також про своє місце та значення в навколишньому світі. Вихователь допомагає дитині усвідомити себе як особистість і разом з тим відчути гармонію відношень з навколишнім, що допоможе їй в подальшому соціальному становленні. Національні традиції, звичаї об'єднують минуле і майбутнє народу, старші і молодші покоління. У традиціях поєднується минуле, сучасне і майбутнє.
В різновіковій групі увага приділяється створенню у дитини стимула для сприймання звичаїв, свят, особливих дат, національних цінностей, що є традиціями народу. Вони передаються із покоління в покоління. Свята є невід'ємною частиною традицій. Вони зміцнюють почуття єднання, спільності усього народу. Залучення дітей до святкування - важливий фактор, який дає можливість передати дитині національні цінності з дитинства і, таким чином, продовжувати існування цінностей єврейського народу.

 

Тихонюк Катерина Володимирівна 

Дата народження: 23.10.1973 р.
Освіта : середня спеціальна (Бердичівське педагогічне училище), вища (Вінницький державний педагогічний університет)
Фах: вчитель української мови та літератури, вихователь дітей дошкільного віку
Посада: вихователь
Стаж роботи: 24 роки
Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст"
Життєве кредо: «Будь правдивий навіть по відношенню до дитяти;
виконуй обіцянку, інакше привчиш його до брехні».