Радо Вас вітаємо
в Комунальному закладі
"Заклад дошкільної освіти № 9
Вінницької міської ради"
В закладі працює творчий досвідчений колектив.
Свої знання малятам передають вихователі, музичні керівники, вчитель - логопед, асистенти вихователів інклюзивних груп.
Заклад комбінованого типу.
Кількість груп в КЗ "ЗДО № 9 ВМР": 6
Раннього віку - 1
Молодшого віку (4 - й рік життя) - 1
Середнього віку (5 - й рік життя) - 1
Старшого віку (6 - й рік життя) - 3 з них:
логопедична - 1, інклюзивна - 1, загального розвитку - 1.
Головними завданнями освітнього процесу є:
• продовжити роботу над вирішенням методичної проблеми «Створення особистісно орієнтованого освітнього середовища з метою формування компетентностей у дітей дошкільного віку»;
• надалі проводити роботу щодо реалізації завдань Стратегії розвитку КЗ "ЗДО № 9 ВМР" на 2022 - 2024 р. р., гуманітарно-естетичного пріоритетного напрямком, а також над формуванням позитивного іміджу ЗДО;
• створення умов для вдосконалення рівня професійної майстерності і постійного зростання професійної компетентності колективу ЗДО. Безперервний розвиток кадрового потенціалу закладу дошкільної освіти;
• підвищення конкурентоспроможності освітнього закладу шляхом надання широкого спектру якісних освітніх та інформаційно-просвітницьких послуг (основних і додаткових). Впровадження інваріативної складової Базового компоненту, як сукупності послуг, доступних для широкого кола вихованців;
• створення здоров'язбережувального середовища, вдосконалення системи роботи щодо охорони та зміцнення фізичного і психічного здоров'я вихованців, а також залучення їх до цінностей здорового способу життя;
• освітній процес закладу дошкільної освіти будувати за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина», (наук. кер. проекту - Огнев`юк В. О., авт. колектив - Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Богданець-Білоскаленко Н. І. та ін.);
• роботу групи для дітей, що потребують корекційного навчання з розвитку мовлення будувати за програмно-методичним комплексом «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» (Рібцун Ю. В.) та «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку» (Трофименко Л.І.);
• здійснювати індивідуальний підхід під час корекційно-відновлювальної роботи в залежності від можливостей дитини;
• максимальне охоплення дітей 5 - річного віку, дітей з особливими освітніми потребами дошкільною освітою та надання їм якісних освітніх послуг;
• забезпечення наступності в реалізації завдань духовного, патріотичного, виховання між дошкільною і початковою ланками освіти в умовах освітньої реформи «Нова українська школа»;
• з метою продовження розбудови конструктивно - партнерської взаємодії сім'ї та дошкільного закладу активізувати роботу з батьками через різні форми і методи роботи;
• забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього та дошкільного віку, їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище.
Педагогічний колектив закладу в 2024-2025 навчальному році ставить перед собою такі завдання:
1. Створювати безпечний освітній простір в ЗДО в умовах воєнного стану, шляхом удосконалення форм, змісту і методів формування навичок безпечної поведінки дошкільників, забезпечення психологічної та фізичної безпеки учасників освітнього процесу.
2. Здійснювати роботу щодо реалізації соціально-громадянської компетентності, зміцнення національної ідентичності дітей дошкільного віку засобами комунікаційно-мовленнєвої діяльності.
3. Сприяти розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти КЗ «ЗДО № 9 ВМР» за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти», шляхом використання інноваційних сервісів в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.