АВТОРИ ОСВІТНЬОГО ПОСІБНИКА: Сулима Світлана Миколаївна (вихователь-методист), Шевчук Вікторія Василівна (вихователь), Каплун-Соболєва Марина Юхимівна (вихователь), Ягодзинська Ірина Володимирівна (асистент вихователя). Збірник інтерактивних дидактичних ігор з логоко-математичного розвитку за освітнім напрямом "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" для дітей середнього та старшого дошкільного віку.
Дидактичні ігри створені на платформах: Wordwall.net та LearningApps.org
АВТОР МЕТОДИЧНОГО ПОСІБНИКА: Нагорна Емілія Ласлівна (музичний керівник).
У посібнику узагальнено теоретичний і практичний матеріал щодо організації театралізованої діяльності та створення відео-зйомки театру онлайн у закладі дошкільної освіти. Авторкою розглянуто основні принципи створення театралізованої вистави, вплив театру на розвиток естетичних та морально-ціннісних якостей у дошкільників, їх вміння адаптувати та «приміряти» розглянуту проблему на себе, своїх друзів, зробити висновки щодо правил та норм суспільства, соціальної поведінки, зняти емоційну напругу та дізнатися багато нового. Крім того, ефективність розвитку забезпечується інноваційними практичними засобами медіа-освіти.
АВТОРИ МЕТОДИЧНОГО ПОСІБНИКА: Ягодзинська Ірина Володимирівна (асистент вихователя), Сулима Світлана Миколаївна (вихователь-методист).
У методичному посібнику висвітлено досвід роботи асистента вихователя старшої інклюзивної групи № 4 у комунальному закладі «Заклад дошкільної освіти № 9 Вінницької міської ради» Ягодзинської Ірини Володимирівни з дітьми з особливими освітніми потребами. Розкрито питання необхідності сучасного підходу до художньо - естетичного виховання дошкільників різноманітними прийомами творчості, описані індивідуальні заняття з дітьми з особливими освітніми потребами.
АВТОРИ МЕТОДИЧНОГО ПОСІБНИКА: Сулима Світлана Миколаївна (вихователь-методист), Ягодзинська Ірина Володимирівна (асистент вихователя).
У посібнику узагальнено теоретичний і практичний матеріал щодо створення інтерактивних дидактичних ігор та навчання дошкільників початкових граматичних умінь. Авторами створено цикл дидактичних ігор з дотриманням сучасних принципів дидактики: систематичності, послідовності, науковості, доступності, зв'язку навчання з життям, свідомості, активності, наочності, навчання від простого до складного, індивідуального підходу, емоційності навчання.