Меню
Гурткова робота

Гурткова робота в нашому садочку

Гурткова робота в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування життєво компетентної, творчо спрямованої особистості у контексті своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності - однієї із базових якостей.

Кожен малюк прагне до творчості і руху. Вона приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш дитячий садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровими. Для цього в дитячому садку організована гурткова робота. Заняття в гуртках дозволяють дитині розкритися, а батькам побачити весь спектр її справжніх можливостей і сферу майбутніх інтересів.

Керівники гуртків поставили перед собою мету:  створювати умови для самореалізації всіх вихованців, розвивати розумові, творчі, креативні здібності дошкільнят, виявляти обдарованих дітей, сприяти формуванню позитивно - стійких взаємодій в співтворчості дітей, педагогів та батьків.

 

В дошкільному  закладі № 9, функціонують різноманітні гуртки для дітей
молодшого, середнього та старшого дошкільного віку:


 Гурток художньо-естетичного спрямування (хореографія)  

Керівник: Нагорна  Емілія Ласлівна

Заняття хореографією сприяють розвитку координації рухів, просторового орієнтування. Діти оздоровлюються і підвищують життєвий тонус, багато дошкільнят долають сором'язливість, вчаться співпрацювати у колективі.
Саме танець допомагає дитині розкритися, а часом утвердитися в середовищі однолітків.

 

Головна мета занять з хореографії - це:  
- Пробудження у дітей прагнення до прекрасного та інтересу до музичної і танцювальної творчості;
- Посилення емоційної чуйності та творчої активності;
- Знайомство дітей з танцювальною культурою свого народу і народів інших країн;
- Розвиток образного мислення та уяви.

 

На колективних заняттях вивчаються найпростіші танцювальні елементи і композиції. Діти вчаться працювати у взаємодії один з одним, розуміти і відчувати партнера. Всі навички та вміння, придбані на колективних заняттях, стануть в нагоді дітям в подальшому житті.

 

Гурток з мовленнєвої діяльності "Розвивайко"
Керівник: Алексєєва Аліна Вільгельмівна (логопедична старша група №5)

Кредо мовленнєвого гуртка:
«Майбутнє залежить від того, що ти робиш сьогодні" ...

 Мета роботи гуртка:  формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільників, вчити оригінально та творчо перетворювати казкові сюжети, формувати вміння висловлювати свої думки, розвивати творчу  уяву, фантазію, образне мислення.

Основне завдання гуртка:   залучення  дітей до ціленаправленного логопедичного процесу.

 

 Гурток образотворчого спрямування "Пензликова майстерня"

Керівник: Шевчук Вікторія Василівна

У своїй практиці Шевчук Вікторія Василівна, використовує нетрадиційні методи малювання, для кращого розвитку уяви, пам'яті та емоційного сприйняття дітьми навколишнього світу.

Діти із задоволенням навчаються використовувати колір, експериментуючи з ним, форму, лінії, штрихи, пропорції, композицію, різні матеріали (олівці, фарби, фломастери, воскові олівці, свічки, природний матеріал, глину, пластилін, тісто, папір, картон) та нетрадиційні техніки (штампування, малювання пальчиком, долоньками, крапками, фактурного малювання, обривання об'ємної аплікації, орігамі та ін.) як засоби створення виразного художнього образу. Дітей навчають створювати складні художні образи, багатофігурні сюжетні композиції, розміщувати предмети ближче та далі, самостійно знаходити прийоми зображення при інтеграції різних видів образотворчої діяльності.

На заняттях вихователь спонукає дітей до творчості, використовуючи ігрові методи та прийоми (ігрові ситуації, розповіді - малювання з елементами казки, ігри - забави, ігри - етюди).